0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
فندک بنزینی ، گازی یا الکتریکی ؟

اگر قصد خرید فندک دارید و نمیدانید که چه نوع فندکی برای شما مناسب است ، در این مقاله سعی کرده ایم توضیحاتی در این خصوص دهیم تا انتخاب را برای شما آسان تر کنیم.

به طور کلی سه دسته فندک در فروشگاه ام زیپ موجود است.:

فندک های گازی ، فندک های بنزینی و فندک های الکتریکی

-فندک های بنزینی :

این نوع از فندک ها با سوخت مایع و یا به اصطلاح بنزین مخصوص فندک کار میکنند که ویژگی های خاص خود را دارند.

فندک های بنزینی با مکانیزم ساده تری کار میکنند که همین امر باعث می شود به ندرت دچار خرابی و آسیب شوند.

مطرح ترین برند تولید کننده فندک های بنزینی در جهان کمپانی زیپو می باشد که فندک هایش را با گارانتی ماداالعمر کارکرد عرضه می کند.

مکانیزم ساده و فیتیله ای در این سری از فندک ها یک ویژگی برای روست داران فندک به شمار می رود که به دلایل خاصی می تواند برایشان جذابیت داشته باشد ! یکی ار این دلایل بوی بنزین یا نفت سفید است که در استفاده از فندک های بنزینی برای روشن کردن سیگار ، طعم و بوی سیگار را تغییر می دهد.

همچنین این ویژگی ممکن است برای کسانی که بوی نفت را دوست ندارند یک عیب بزرگ باشد که در این صورت فندک های گازی را به آنها پیشنهاد می کنیم.

-فندک های گازی :

فندک های گازی رایج ترین و پراستفاده ترین فندک ها هستند که با مکانیزمی پیچیده تر تولید می شوند که انواع مختلفی از آن توسط برندهای مختلف تولید می شوند.

فندک های گازی به دلیل پر استفاده بودن و نداشتن دردسرهای فندک های بنزینی و عدم نیاز به سرویس محبوبیت بیشتری بین کسانی که روزانه از فندک استفاده میکنند دارد و از قیمت های بسیار اقتصادی در دسترس هستند .

یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده فندک های گازی و اقتصادی در دنیا کمپانی اسپانیایی کلیپر است که به دلیل ارزان بودن بسیار در دسترس است که تنوع بی نظیری از این برند نیز در فروشگاه ام زیپ موجود است.

اگز بخواهیم چند برند لوکس نیز از تولید کنندگان فندک های گازی نام ببریم میتوانیم به برند پیرکاردین ، تونینو لامبورگینی ، سارومه و ... اشاره کنیم.

-فندک های الکتریکی :

این سری از فندک ها در واقع از جدیدترین نمونه های تولید شده هستند که دارای دو گونه مختلف هستند.

.مدل های هیتری که دارای یک المنت هستند که به وسیله جریان الکتریکی داغ می شوند که به دلیل حساس بودن هیتر بسیار آسیب پذیرتر هستند نسبت مدل های پلاسمایی.

. مدل های پلاسمایی یکی دیگر از نمونه های فندک های الکتریکی هستند که به وسیله جریان الکتریکی بع از استارت جرقه ای از جریان الکتریکی را ایجاد می کنند.

فندک های الکتریکی با باطری کار میکنند که همین امر تنها نقطه ضعف این نو از فندک ها می باشد که مانند همه محصولات الکترونیکی ممکن است به مرور زمان از نظر باطری آسیب ببینند .

 

در آخر پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال فندک هایی هستید که کمتر آسیب ببیند و همیشه قابل تعمیر باشند حتما فندک بنزینی را انتخاب کنید.

اگر به دنبال فندکی هستید که تاثیر کمتری در طعم و مزه ی سیگار شما داشته باشد فندک های گازی را انتخاب نمایید.

و اگر به دنبال فندکی به روز و خاص هستید و از دوست داران محیط زیست نیز هستید فندک های الکتریکی گزینه ای ایده آل برای شماست.

مشاوره و پشتیبانی