0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
نحوه ارسال کالا

نحوه ارسال کالا :

سفارشات در فروشگاه امزیپ به روش های متعددی ارسال می شود تا همه مشتریان عزیزمان بتوانند با توجه به شرایط خود انتخابی عالی و رضایت مندانه را در فروشگاه امزیپ تجربه نمایند .

  • ارسال پستی:

ارسال با پست پیشتاز برای تمام نقاط ایران صورت می پذیرد و از نظر هزینه ارسال مقرون به صرفه ترین نوع ارسال بشمار می رود .

  • ارسال با پیک :

ارسال با پیک فروشگاه نیز تنها برای استان تهران فعال می باشد که در صورت انتخاب ، شما بازه ی زمانی ارسال را نیز تعیین خواهید کرد . این نوع ارسال بهترین انتخاب برای مشتریان تهرانی می باشد که با هزینه ای اندک در بازه زمانی مشخص شده توسط خودشان ، سفارش شان تحویل خواهد شد .

  • ارسال فوری برای تهران :

این نوع از ارسال نیز برای مشتریان تهرانی در نظر گرفته شده است . در واقع این نوع از ارسال برای عزیزانی می باشد که می خواهند در سریع ترین زمان سفارش شان را دریافت نمایند . تفاوت این نوع از ارسال با ارسال با پیک در این است که سفارش شما خارج از بازه های تعیین شده و خارج از نوبت و در سریع ترین زمان ممکن نهایتا تا 3 ساعت تحویل می گردد . در ضمن یکی دیگر از تفاوت های این سرویس ارسال در این است که کرایه با توجه به مقصد گیرنده متفاوت است و به صورت پسکرابه توسط پیک دریافت می شود .

  • ارسال تیپاکس :

این نوع از ارسال با سرویس تیپاکس انجام میشود که 1 تا 3 روز کاری تحویل می شود و تفاوت آن با سرویس پست در این است که هزینه به صورت پسکرایه و توسط مامور ارسال دریافت می شود .

مشاوره و پشتیبانی