بخاری جیبی زیپو کد 40361

7 نفر در حال مشاهده محصول هستند

در روزهای سرد فقط یک بخاری جیبی زیپو کد 40361 می طلبد.

بخاری جیبی یک وسیله کاربردی برای سفرها و کوهنوردی می باشد. این مدل با بنزین مخصوص زیپو شارژ می شود و تا ۶ ساعت گرمای مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین باید گفت این مدل  در بسته بندی خود دارای یک قیف مخصوص می باشد که میزان بنزین مصرفی را می توان به راحتی با آن شارژ کرد. به علاوه  یک کیف مخملی نیز در داخل بسته بندی وجود دارد که هنگام استفاده از آن گرمای یکنواخت تری را تجربه خواهید کرد.

این یک هدیه بی نظیر برای کوهنوردها و بک پکرهاست!

 

چرا باید بخاری جیبی زیپو را خرید؟

محصولی مناسب و محبوب از کمپانی زیپو، با اندازه‌ای مناسب است که به راحتی برای شما گرمای مطبوع ایجاد می‌کند. نکته قابل توجه که بخاری های زیپو را متمایز میکند این است که گرمایی که ایجاد میکنند کاملا ایمن است و اصلا باعث سوختگی نمیشود

  • از مهم ترین ویژگی های زیپو که طرفدارای زیادی رو جذب کرده، خاصیت ضدباد بودن یا windproof آن است.به شما این امکان را می‌دهد در هر شرایط آب و هوایی , حتی در باران شدید و طوفان بتوانید بدون کوچکترین مشکلی به راحتی از فندک زیپو استفاده کنید.
  • ZIPPO، به دلایل رعایت قوانین ایمنی، فندک‌ زیپو اصل را بدون بنزین عرضه می‌کند؛ بنزین زیپو را باید به صورت جداگانه به همراه فندک زیپو تهیه کنید.

 

درباره زیپو

جرج بلیزدل در سال ۱۹۳۲ میلادی کمپانی زیپو را تاسیس کرد. اولین فندک زیپو اصل در سال ۱۹۳۳ به قیمت ۱.۹۵ دلار به فروش رسید. اما الان این کمپانی در حال حاضر 13  میلیون فندک را در سال تولید و در بازار عرضه می‌کند.

این کمپانی در ابتدای کار در دهه اول فعالیت خود چالش بسیاری برای فروش داشت. اما با آغاز جنگ جهانی دوم کمپانی زیپو تحول عظیمی در فروش، به علت مقاومت بالای فندک زیپو در دستان سربازان آمریکایی تجربه کرد.

 نکته‌ی جالبی که راجع به تعداد فندک زیپو وجود دارد این است که اگر تمامی زیپو های تولید شده را در کنار هم قرار دهیم، به اندازه طول یک دور کره‌ی زمین خواهد شد.

خرید اینترنتی بخاری جیبی زیپو کد 40361 از فروشگاه زیپوچی 

اگر شما می خواهید به خرید بخاری جیبی زیپو کد 40361 اقدام کنید می توانید از طریق فروشگاه زیپوچی اقدام کنید.

فروشگاه زیپوچی به شما این اطمینان را می‌دهد که تمامی محصولات را با بارکد اصلی شرکت سازنده، مناسب‌ترین قیمت ممکن برای شما تهیه کند و با افتخار به دست شما برساند.

ابعاد

7*5*1 , سانتی , متر

نوع

بخاری , جیبی

سایر-توضیحات

دارای , کیف , پارچه , ای , ۶ , ساعت , بازدهی , بدون , خطر

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بخاری جیبی زیپو کد 40361”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

سایر محصولات